Λίγα λόγια για το άνοιγμα των σχολείων

Η κυβέρνηση στις 3/01/2021 ανακοίνωσε το άνοιγμα των σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ οι ειδικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου καθώς ο αριθμός  των κρουσμάτων αντί να μειωθεί, αυξάνεται.

Ο φυσικός χώρος των μαθητών/τριών είναι το σχολικό προαύλιο,  η σχολική τάξη και όχι οι τέσσερις τοίχοι του δωματίου και μια οθόνη υπολογιστή για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, στην οποία δεν έχουν πρόσβαση όλοι οι μαθητές/τριες.

          Τα σχολεία θα πρέπει να ανοίξουν όταν θα είναι υγειονομικά ασφαλές για τους μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και την ευρύτερη κοινότητα. Αντιθέτως τα σχολεία ανοίγουν όπως έκλεισαν, χωρίς κανένα σχεδιασμό.

Η κυβέρνηση συνεχίζει εμμονικά την πάγια πολιτική επιλογή της θυσίας της δημόσιας υγείας στον βωμό του κέρδους. Δεν λαμβάνει υπόψη τις προτάσεις των ειδικών και της σχολικής κοινότητας και δε λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα για την υγεία και ασφάλεια της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Αντί προσλήψεων υγειονομικού προσωπικού και εκπαιδευτικών για την ενίσχυση της δημόσιας υγείας και εκπαίδευσης, ενισχύει τα σώματα ασφαλείας για να επεκτείνει την αστυνομοκρατία και την καταστολή και στα  Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας, με την ίδρυση «πανεπιστημιακής αστυνομίας».

    Ως εκπρόσωποι των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων της 3ης Δημοτικής Κοινότητας απαιτούμε:

-        Μέχρι 15 μαθητές ανά τάξη.

-        Δωρεάν και συχνά test σε εκπαιδευτικούς και μαθητές.

-        Εμβολιασμό των εκπαιδευτικών κατά προτεραιότητα.

-        Άμεση αξιοποίηση και λειτουργία αχρησιμοποίητων αιθουσών.

-       Άμεσες προσλήψεις εκπαιδευτικών, καθαριστών-στριών, νοσηλευτικού και βοηθητικού προσωπικού (φύλακες, τραπεζοκόμοι) με μόνιμη και σταθερή σχέση εργασίας.

-        Μη διεξαγωγή γραπτών εξετάσεων.

-       Μέριμνα για την ισότιμη πρόσβαση ΟΛΩΝ των μαθητών στο διαδίκτυο για όσο διαρκεί η τηλεκπαίδευση.

-        Όχι  στην αξιολόγηση των μαθητών σε συνθήκες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

-        Κατάργηση της τράπεζας θεμάτων.

-        Επιπλέον χρηματοδότηση στις σχολικές επιτροπές.